sestdiena, 2014. gada 18. oktobris

Lidmašīnas gaisā un modeles zem ūdens - viss vienā fotogrāfijā



Zemūdens fotogrāfs Daniels Botelo uzņēmis ļoti interesantu fotogrāfiju sēriju - lidmašīna gaisā un modele zem ūdens, un tas viss vienā attēlā. Fotogrāfijas uzņemtas St. Martinas Maho pludmalē. Jāatzīmē, St.Martina ir vieta, kur lidmašīnas it kā nolaižas pāri pludmalei. 

Kā interneta vietnei divephotoguide.com pastāstīja pats fotogrāfs - viņam radusies ideja izmantot virs-zem kompozīciju tādējādi padarot klasiskos Maho pludmales attēlus interesantākus. Lai realizētu šo ideju nācies saskarties arī ar
vairākām problēmām. "Pirmkārt, es īsti nezināju, ko sagaidīt uz vietas, jo tā bija mana pirmā vizīte St.Martinā un negribējās lūgt pārāk lielu palīdzību, lai nezaudētu "pārsteiguma momentu" fotogrāfijās. Vēl viena problēma bija panākt, lai visi apkārtējie faktori strādātu kopā, labi laika apstākļi jūrā - mazi viļņi un laba redzamība - tas bija vienkārši nepieciešams, lai pārpildītā pludmalē tuvu krastam, seklumā uzņemtu labu attēlu," atzina Daniels Botelo.
"Bet kā izrādījās, lielākais izaicinājums bija sinhronizēt modeli un atlidojošo lidmašīnu. Pludmalē es atradu vietu no kuras varēju uzņemt tieši tādu attēlu ar atlidojušu lidmašīnu kā vēlējos. Protams, man bija jāpatur prātā lidmašīnu atlidošanas grafiki, lai zinātu kad tieši katra lidmašīna nolaižas. Lidmašīnas ierodas pārsteidzoši ātri un es vēlējos, lai modele tajā pašā laikā peldētu ūdenī - dabūt abus vienā kadrā bija gana nogurdinoši un grūti. Bez tam, bija nepieciešama arī sava deva diplomātijas - lai pārliecinātu pludmalē esošos tūristus nebradāt mana fotoattēla "rāmī". Savādāk viss mans darbs beigtos ar attēlu, kurā būtu redzamas daudzas "nevēlamas" kājas," uzsvēra fotogrāfs. 
"Runājot par attēlu tehnisko specifikāciju - vidēji attēla iestatījumi bija f/13 pie 1/1250s un ISO 800," pastāstīja Daniels Botelo. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru